網頁

2018年10月22日 星期一

X04 The Forever Love Seeker


The Cruising Comet 巡遊彗星

I cruise around the universe, I have seen everything, except your heart. Where is it?
我巡遊宇宙,見識萬物,唯未見著君心.何處可尋之?
私は宇宙の周りを巡航し、私はあなたの心を除いてすべてを見ました。 それはどこにある?

The Running Meteor 狂奔流星

I love you, I run after you, I catch you, I burn you with my love.
我愛你,我企求你,我抓住你,我燒灼你--以我全部的愛.
私はあなたを愛している、私はあなたの後を走り、私はあなたを捕まえる、私は私の愛であなたを燃やす。

The Loneliest Torso 孤獨軀體

Without the head, without arms, broken and abandoned, exists in the loneliest way.
沒有頭,沒有手,破損且遭棄,以最寂寞的方式存在.
頭なし、手なし、壊れて放棄された、最も孤独な方法で存在します。

沒有留言:

張貼留言